Lubię komedie, lubię musicale, lubię nawet te przewidywalne romanse, i przy okazji
uwielbiam Catherine Deneuve. Cieszyłam się niezmiernie na ten film, a tu klops. Nudny do
granic możliwości, piosenki uciążliwe i brak umiejętności śpiewania przez aktorów aż nadto
rażący. Wątków romantycznych komentować nie będę, bo myślę, że w lepszej oprawie
byłyby do zniesienia. Ech. Słabiutko.
z Catherine to polecam:
"8 KOBIET"
https://www.filmweb.pl/film/8+kobiet-2002-34072
"INDOCHINY"
https://www.filmweb.pl/film/Indochiny-1992-1243
"ŻONA DOSKONAŁA"
https://www.filmweb.pl/film/%C5%BBona+doskona%C5%82a-2010-545624
"PLAC VENDOME"
https://www.filmweb.pl/film/Plac+Vendome-1998-544
"GLINA"
https://www.filmweb.pl/film/Glina-1972-5845
no i
"PIĘKNOŚĆ DNIA"
https://www.filmweb.pl/film/Pi%C4%99kno%C5%9B%C4%87+dnia-1967-4105
:-)